Saknar...

Fredagnatt...klockan står just nu på tio i tolv men innan jag är klar med det här inlägget så är hon säkert en bra bit över spöktimmen.

 

I går träffade jag Näslund för första gången på hur länge som helst. Sist jag träffade henne var hon här på en snabb visit från Sthlm, minns dock inte när det var...längesen iaf.

 

Så grymt kul att träffa henne igen!

Saknar henne ganska ofta här hemma...Vi gjorde ju det mesta ihop. Var stadigast både på plan och Tranan *hehe* Backjävlarna...

Så det blev ganska tomt när hon flyttade ner, men hon verkar glad iaf och det är huvudsaken.

Ska se till att jag åker ner och hälsar på som jag har lovet nu...flera gånger *suck*

 

Fler stycken av "de mina" bor på annan ort, vilket är trist men desto roligare blir det när man äntligen träffas.

 Förutom Malin då så har vi Jenny i Örebro, Celie i Frankrike, Fredrik i Sthlm...Maria som när jag sist pratade med henne bodde i England. Therese som bor i Sandviken. Emma och Lena har vi på annan ort också...Joel i Gbg, osså såklart Johan i Malmö.

Kan säkert ha missat någon men hjärnan börjar bli trött.

 

Har dåligt samvete att jag inte hör av mig tillräckligt ofta, men jag tänker er väldigt ofta ska ni veta!

Stackars Jenny som jag har lovet att hälsa på i 4 års tid men inte lyckats än. F?låt *sucka*

Men som tur är kommer hon hem till Bollnäs titt som tätt.

Sen har vi Celie i Frankrike då. Vad tänker du med?! Kunde du inte hitta en kille i Sverige åtminstone?! Jag som hatar att flyga och vägrar flyga själv...

Tänkte försöka planera in några semester dagar där nere iaf. Måste se om det är så bra som hon säger där nere...

 

Just nu, för tillfället, så duger Bollnäs väldigt bra för mig. Man kan klaga och säga vad man vill om Bollnäs men det kommer alltid att vara hemma hur mycket man än vrider och vänder på det.

 

"It's not where you've been... it's where you're Bound."
-Bound 1996

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Lena

Men snart Sara kommer du hit till Stockholm och då ska vi se en massa innebandy! När kommer ni ner? Fredag? Lördag? Kramar

2008-04-09 @ 19:59:02
URL: http://lenawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0