Toyyan...

En sorgens dag...

 I fredags fick jag körförbud på Toyyan...vilken sorg!

Hon gick inte igenom besiktningen sist, många fel men värst var det väl med bromsarna...det är lite konstigt att dom är slitna när jag nästan aldrig använder dom. *hehe*

 

Igår åkte jag iaf till Rengsjö och bytte bil, från min till farfars bil. Det var riktigt vemodigt när jag körde in henne i det mörka garaget och vred om nykeln...

Jag hoppas verkligen det går att laga henne. Roligare bil att köra får man leta efter.

 

Farfars bil är en mörkblå KIA -97. Den ser ut och beter sig som en pensionärsbil *suck* Den är trög och ser allmänt tantig ut, tråkig...plus att du måste trycka på nån knapp för att den ska starta och den knappen får man nöta med i 10 minuter innan man lyckas. Skulle man behöva en snabb flyktbil skulle man vara körd om man tänker åka KIA!

Men värst av allt är att det INTE finns någon radio! Jag dör utan musik! Utan musik på högsta volym i bilen på mornarna kommer jag att somna vid ratten.

 

Jag ska göra allt jag kan för att få Toyyan lagad igen!

 

image73
Toyyan och Jenny i Somras

 

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0