500...

För dom som alltid funderat hur 500 framkallade foton ser ut kommer här en bild *smile*:



Jag fick ett super bra erbjudande från FUJIdirekt som jag var tvungen att prova: framkalla dina bilder och få 100 gratis!
Från början hade jag bara tänkt att framkalla 200 st för att se hur kvaliten skulle bli och så, men det var juh så billigt så jag tog 500 st på en gång. Sammanlagt blev det 75 öre per bild.
Skickade efter i fredags och fick dom idag och av dom bilder jag kollat på så ser allt bra ut.

I vanliga fall brukar jag framkalla hos Expert som är dubbelt så dyra, men bara jag limmat in alla dom här bilderna så kommer jag att framkalla resten av fotona hos FUJI också.
Har ca 500 bilder kvar att framkalla och då är alla dom från i sommar bara! Ändå har jag gallrat ur mängder av foton som inte ska framkallas...men det är juh så kul med bilder så det går lätt, bara limmet inte tar slut!
Måste nog köpa mer *smile*

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag saknade min backkollega på träningen idag!

2008-08-25 @ 21:36:08
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0