Kramp...

Dagens bild:
image48

Jag har haft målar-kramp i över två månader. Inspirationen är och har varit på noll.
Jag sumpade chansen att vara med på Sandvikens konsthall, mitt eget fel, gjorde aldrig klart några bilder...
Alla bilder och tavlor blir helt själslösa och totalt värdelösa...
Allt suger just nu. Utan min pensel känner jag mig som Luke Skywalker utan sitt lasersvärd eller Harry utan sin trollstav.
När jag målar glömmer jag resten av världen, samtidigt som världen hela tiden återspeglas i tavlorna...
Frustrerad som få just nu!

*rock on*

Lyssnar på: Creed - One Last Breath  // Volbeat - The Garden's  Tale //  Stone Sour - Zzyxz Rd

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej! Vad tar du för att göra en avbildning utav ett foto i färg? maila och berätta om du ens gör det=)

2008-02-11 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0