24 års-ångest...

Igår slog det mig: Jag fyller 24 år i maj!

Tvåa, fyra... Tjugofyra...

Vilken ångest! Kände mig väldigt gammal helt plötsligt!

Vi satt hemma hos mig och förfestade när nån nämnde det: Nytt år och snart ett år äldre.

Måste ta mig i kragen nu och styra upp det här. Synd att det är lättare sagt än gjort...

Tur att jag fortfarande får visa leg överallt, både på Tranan och Systembolaget.

 

"I've been here so long, I think that it's time to move
The winter's so cold, summer's over too soon
Let's pack our bags and settle down where palm trees grow

I've got some friends, some that I hardly know
But we've had some times, I wouldn't trade for the world
We chase these days down with talks of the places that we will go

We live on front porches and swing life away,
We get by just fine here on minimum wage
If love is a labor I'll slave till the end,
I won't cross these streets until you hold my hand....until you hold my hand"

Swing Life Away - Rise Against

 




*rock on*

 


Kommentarer
Postat av: Frida F

Haha fantastiskt roligt att du fortfarande får visa leg på tranan! Klär du dig som att det är halloween varje gång?! Det är ju inte bara en gång per år du går ut så de borde ju komma ihåg dig :) Om du, jag fyller också tvåa fyra i maj. Jag har vart tillsammans med Per i 5,5 år. Jag bor i hus i Granbo. Jag har en bebis i magen som kommer vara drygt tre månader i maj. Så om du känner dig gammal är jag typ död redan!

2008-01-21 @ 19:33:49
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0