Sambo...

Helgen kom och gick. Vi spöade Krokom med 6-3 även om det satt långt in. Vi gjorde nog den sämsta matchen på flera säsonger!

Idag gör hela kroppen ont, värsta är det i ryggen och höger knä. Benen är fulla med cirkelformade innebandy-rosor och mjölksyran sitter i varje muskel...men av någon anledning känns det trots allt bra, känns att man gett järnet och slitit.

 

Har gått och blivit sambo nu också, iaf två veckor framöver: Celie har flyttat in. Vi ska bo ihop under tiden medan chefen och hans sambo är i Thailand.

Just nu bor vi i min etta men i morgon flyttar vi ut till deras hus i Växbo för att jobba i i stallet och sköta deras tre katter: Mirran, Tudor och Figaro.

Det kommer antingen bli jätte kul eller så kommer vi att slå ihjäl varandra *hehe*

Blir nog lite av varje om jag känner mig själv rätt...

Fast det kommer vara mycket att göra så förhoppningsvis är vi så slutkörda för att orka bråka. Jobbar hela veckan plus helgen sen på fredag ska vi till Bergsåker med Fröjson och Cowboy Brodde, och på lördag ska Lykke Börsen starta. Så det kommer bli mycket åkande och hur vi ska få allt att gå ihop är lite trixigt men det brukar lösa sig på ett eller annat vis.

 

I helgen fick jag bekräftat att rykten som jag hört och anat verkligen var sanna. Vela bara ta upp telefonen och ringa på stört men lovade att inte säga nåt...

Jag har väl egentligen inte med saken att göra, det kvittar vilket för mig hur det går, men personen är min kompis och jag vill inte att den ska sumpa bort sitt liv på nåt så värdelöst som det här...

Men alla är juh vuxna människor...på papperet iaf. *sucka*

 

Ska roa oss med att kolla på lite Youtube klipp nu innan det blir kväller. Jeff Dunham är fortfarande lika bra med alla sina figurer som Peanut, Achmed the Dead Terrorist och Melvin. Garvar lika mycket fortfarande när Peanut ropar på Bruno och när Jeff frågar Melvin om han kan flyga eller stoppa en pistolkula*haha* Tröttnar aldrig!

Men det bästa klippet just nu är det här:

http://www.youtube.com/watch?v=p6Qy4g6sy_Y

Det må vara hästar men kaxigare får man leta efter! Filmen är från ett av dom största unghästloppen i USA. Hade jag kört den andra hästen har jag blivit galen och dragit i höger tömmen och kört över honom *hehe*

Youtube är det bästa tidsfördrivet när man inte orkar göra nåt vettigt eller kreativt...


*rock on*

 

Det enda värt att lyssna på: Storm Large och Rise Against


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0