Köp eller inte...

Jag hittade världens finaste klänning på SåFin! I måndags på Grillnatta hittade jag den. Kunde inte motstå att prova den trots priset...och den satt som en smäck! Jag såg ut som en prinsessa, det var bara tiaran som fattades...
Efter mycket velande fram och tillbaka hängde jag upp den igen. Bestämde att jag skulle fundera på saken.
Problemet är när jag ska använda den...det känns som om den är lite för fin att ha på Tranan, men man kanske blir bjuden på nån finare fest nån gång. Vännerna runt omkring kanske ska ha dop eller gifta sig snart så man kan använda den då...eller ska man spara pengaran och lägga dom på nåt "vettigt"?


Den  såg "typ" ut så där, fast mycket finare, och inte nästan nå rock över den *smile*

Ska ner på stan i morgon iaf, får se om jag kommer hem med eller utan klänning *smile*

Idag hämtade jag ut In Flames biljetterna till mig och Emma också!! Längtar som 17 fast det fortfarande är lååångt till dom ska spela, men har nåt att se fram emot iaf!


*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0