Rastlös...

Så fruktansvärt rastlös!

I dag har jag städat hela lägenheten, dammat överallt, till och med dammsugit i soffan under alla dynor.
Lirat Wii så jag fått ont i armen...och nu på kvällen har vi varit i Söräng och lirat Beach Volley.

Men jag är fortfarande rastlös...kan inte sitta stilla för fem öre. Kan inte koncentrera mig alls *suck*
Tankarna är på ett helt annat ställe än hemma just nu...
Har försökt målat men det går inte.

Ett sms så blir det kanske lugnt sen *smile*

Anyway...blir kanske jobb i helgen, men det är nog lika bra som det verkar nu.

*rock on*

Lyssnar på: Dead by April - I Found Myself In You // In Flames - Delight and Angers // Dead by April - Angels of Clarity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0