Suck...

I morse vaknade jag med smärta i ansiktet. Det värker hela vägen från pannan, den vänstra tinningen och ner över kindbenet. Bara jag stryker över det med fingrarna gör det ont...men jag vet inte vad jag har gjort eller vad som hänt!
Känns som om jag åkt på världens smäll, men hur mycket jag än funderar så kan jag inte komma på en vettig orsak. Kan inte minnas någon "sammanstötning" med nåt föremål eller liknade.
Skumt värre är det iaf och ont gör det...

Annars då...för att summera veckan i kort:

I onsdags var jag i väg och klippte mig...Äntligen! Blev jätte nöjd och håret är friskt å fräscht igen

I torsdags blev det klart med Metaltown!! det ska bli så otroligt-grymt-fantastiskt-super-kul att åka ner till Göteborg och se nästan alla sina favorit band på en och samma gång! Det är jag, Frida, Norman, Engström och Gunilla som åker.
Från början var det bara jag och Norman men efter lite stök lyckades Frida komma loss och sen kunde inte Gunilla och Engan missa den här helgen heller. Hoppas det blir en bra helg, i vilket fall bor vi gratis på hotellet *hehe*

Det var det positiva den här veckan, utöver det så hände det inte så mycket, jobbar och tränat till största delen...plus det skar som "#!"@!!¤%&#!!!" mellan mig och farsgubben. Har inte pratat sen dess...e så less på alltihopa, orkar inte bry mig just nu *sucka*

Deppade ihop en smula också när jag insåg att det är midsommar om en veckan...Hemskt att tiden tvunget ska gå så fort när det är som bäst. Pessemist som man är, och alltid tänker att glaset är halv tomt istället för halv fullt, insåg att snart är sommaren slut...även om jag har mängder med saker att se framemot resterande del av sommaren så för varje dag som går kommer hösten en dag närmare...

I helgen är jag ledig till större delen iaf och tänker göra det bästa möjliga av den!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0