Herregud...

Jisses vilken kväll!! Oh lord!!
För dom som inte var med så går det inte att beskriva allt som hände...
Cellen var hemma på besök, det säger juh allt!
Karatefyllor har alla hört talas om men Celie körde en Ninjafylla!
Kvällen började bra och slutade med Hitlermustach *hehe*

Vid åtta kom Cellen ner från Hudik och strax efter kom Frida.  Innan dess hade jag hängt upp hos EP å umgåtts lite.
Det blev några öl och lite melodifestival.
Vid nio kom Thoms och Harrysson. Jäklar vad längesen man träffade dom!! Grymt kul var det iaf. Nicke kom en sväng också. Vi blev ett litet gäng iaf.
Efter elva skulle vi dra ner men tack vare en person så tog det över en timme att komma ut från lägenheten och då hade hon fortfarande inga kläder på sig...
Efter ett par vurpor på vägen lyckades vi iaf ta oss fram till Tranan men där var det stopp i dörren...vi blev väl egentligen inte förvånade.
Snurrade runt lite på stan innan vi lyckades få tag på en bil som körde hem oss. Innan dess hade Cellen hälsat på fler gatustenar och lekt krabba ett flertal gånger *hehe*

Vi lyckades bädda ner henne i sängen, i "fram-stupa-sidoläge", där hon somnade som en stock. Sen sprang jag och Frida ut till bilen så fort våra högklackade skor bar oss. Klockan var nu kvart i ett på natten men vi skulle prompt in och röja på dansgolvet!
Det är bra med snälla kusiner ibland men han fick nästan 150:- för allt körande, det var det värt.

Där inne var det som vanligt förutom att det luktade sjukt mycket äcklig-gubb-svett på dansgolvet. Fick nästan kväljningar, fy sjutton alltså!
Träffade lite folk, hängde i puben, snackade känslor med nicke och sneglade på "Kisse" *haha*
När tryckarna började drog vi ut och hem. Jag och Thoms gick på Max där det var krig på liv och död för att få mat. Folk var helt galna och slet och skrek åt varandra. Jag skickade in Thoms i smeten medan jag stod på sidan och såg på eländet...
Vid tre fick vi nog maten så då kilade vi hem till mig för att kolla om Celie levde fortfarande och för att käka.
Hon levde och efter några minuter så var hon redo för att gå ut. Hon trodde vi ljög när vi sa att klockan var fyra på morgonen! *haha*
Minns inte när Thoms drog men sista gången jag tittade på klockan var hon fem iaf. Innan dess hade Celie kokat makaroner i hela köket och jag hade hittat en av mina tofflor i frysen och påssnusar överallt! Jag var ingen kattunge då, något trött och sur...tur att det snabbt går över.
Men det belv inte precis den perfekta uppladdningen inför dagens match men det får gå iaf*ler*
Nu ska vi käka och sen torka ölgolven...
Håller tummarna för en bra match!!

Cellen straffmålad för att hon däcka! *asg*
image60


*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0