Summering...

Så var ännu en vecka slut. Dom bara försvinner iväg...

Det är så kul på jobbet nu så det är väl därför dagarna bara försvinner iväg. Alla hästarna börjar komma i form och ser fina ut och då går det lätt att jobbat.

Glömde berätta att jag fått en ny häst i veckan också: Queen Turbo. Ett två-årigt sto. Hittills har hon skött sig jätte bra, inga problem att köra eller så...

Ska slänga upp längre presentationer snart.

 

Förutom att jobba så har jag inte gjort så mycket. Var visserligen iväg och tränade igår, men vi var bara fem stycken där så det blev inte så kul...men efteråt stannade jag och Emma kvar och lirade med Herrlaget. Det var däremot riktigt kul, bra träning för en annan också *ler*

En viss Per Larsson gav mig nästan en hjärtattack när han löpte upp bakom mig och vrålade rakt ut när jag hade bollen i hörnet. Tror hjärtat stannade i ett par sekunder iaf *haha* Minns inte vart bollen tog vägen sen...Skönt att få springa av sig lite iaf. Första träningen och den enda träningen den här veckan också...

 

Har lyckats fått ner hela första säsongen av The Tudors nu. Gissa om jag är lite glad! Ser framemot att se hur allt började.

Ska bädda ner mig i soffan nu och börja kolla...

 

Får se vad som händer i helgen sen. Jobbar både lördag och söndag men med lite tur och energi så blir det kanske Club 25 i morgon eller Sport In. Det rycker i Ölnerven...


*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0