Down...

Det är fredagkväll och helg men det känns långt ifrån kul *suck* Normalt sett så är det här bästa tiden på veckan...
Är rejält oense med mor och far...blir så *#"!¤%"!!!* less!
Tafsar om bilen för det mesta just nu, och sen efter det allt annat som också går att bråka om...
Förstår inte varför vi ska ha så svårt att komma överens... Dom tycker jag är bortskämd av någon anledning och jag anser att dom aldrig bryr sig. Om jag är bortskämd vad 17 är alla andra då? Fast kanske är jag de...borde kanske vara nöjd med att jag har båda föräldrarna i livet och att dom fortfarande lever ihop efter över 30 år tillsammans...

Jag vill bara ha tillbaka Toyyan, det är allt jag vill!
Det jag inte förstår är varför han lagade upp farmor och farfars bil för typ 10 000 kr och nu säger han att laga upp toyotan också kommer att kosta 10 000:-. MEN varför la han inte dom pengarna på Toyyan istället för på deras skitbil? Jag orkade inte diskutera mer med dom...
Jag hatar den bilen, jag avskyr att köra den! Kan inte komma på en enda positiv grej med de skrället. Ett rejält fel till exempel är att jag kan dra lös bältet med en hand. Det är nog väldigt säkert om man skulle krocka!
Den är till och med sämre än min förra bil som mer liknade en traktor och som man bara kunde tanka 10 liter i åt gången: en Toyota Tercel modell -89 men då hade jag iaf 4 hjuls drift.

Min födelsedag är om fem dagar också...inte ett ord har sagts om den dagen.
Inte för att det spelar så stor roll, fyller ju "bara" 24, och inte för att presenterna spelar någon roll, men vi brukar iaf gå ut och äta någonstans...Men inte ett ljud har yttrats så nu skippar jag det och åker till Hudiksvall med Cowboy istället. Känns som det blir roligare och ger mer även om han startar i sista loppet.

Tur att man har sina vänner istället. Så länge dom är med så spelar det ingen roll. I morgon ska det tydligen/kanske bli något firande. Frida ringde igår och sa att jag ska vara klar till klockan sju på lördagkvällen, då dom kommer och hämtar mig och vad som händer sen har jag ingen aning om. Utgång blir det iaf. Ska bli kul! Ser fram emot de trost att motivationen är låg just nu.
Lär ta mig i kragen och rycka upp mig nu. Kan inte sitta här och deppa.

Köpte en födelsedagspresent till mig själv för att bli lite gladare. Köpte en förstoring från ALN på Mark när han vinner lopp på Dannero. Jätte fin bild! Måste fixa en fin ram till den nu också.

Hoppas på en kanon dag i morgon nu...med mycket roligt folk *smile*

*rock on*

Lyssnar på: Renegade Five - Shadows // Dead by April - Painting Shadows // Akut Slut - Vi Höjer En Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0