Inför cupen...

I morgon åker vi ner till Tumba för att lira Lövet Cup!


Ända fram tills i dag har jag varit jätte taggad...
Allt började mad att jag fick ett sms av Pecka där det stod att Jossan fått magsjuka och inte kunde följa med, i och med det så fattades det en bil också eftersom vi skulle låna Jossans pappas bil...
Kände bara: FAAAAAAAAAAN!

-Ingen Jossan på backen
-Ingen bil
-Ännu en spelare mindre i vår lilla trupp

Ju mer jag funderade på allting kändes det bara tyngre och tyngre och mitt humör sjönk snabbare än Titanic...
Bråkade med mor och far om att låna deras bil, som vanligt vägrade dom, men dom har inte varit nå intresserad heller av att veta nåt om cupen eller hur vi ska lyckas ta oss dit, när vi spelar eller nåt annat. Blir så less...
Mitt humör har knappast varit på topp idag *suck*

Som tur var lyckades Pecka, som vanligt, styra upp de och fixa en bil till och Kickan hoppas in och spelar lite.
Så mycket mer går det nog inte att fixa och göra med så kort varsel...

Nu hoppas jag iaf att vi kommer fram hela och rena och att Cupen går bra.

För att se resultaten och följa cupen spana in: Lövet Cup

Håll tummarna för oss!

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Olli

Ha en bra kväll och en super trevlig helg!

2008-05-02 @ 22:36:24
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0