Fullt upp...

Den här veckan har varit full med saker att göra från morgon till kväll, alla dagar. Har varken funnits tid till att blogga, måla eller nån annan fritids sysselsättning.

Måndag:
Invigning av nya Hästshopen på travbanan med skumpa och god mat. Allt vart gratis men tyvärr fick det bli alkoholfritt för mig och emma. Efter det: Träning

Tisdag: Trav på Bollnäs. Steamer "gris-galopperade"och utgick, och ska nu kastreras på måndag *Äntligen!* Cowboy blev sur och slutade åtta. Han skulle ha varit fyra iaf om han inte tjurat ihop. Så det var en trist kväll men hela dagen var katastrof, bara massa stess.
Värst av allt ändå var att ettåringen som vi fick in förra veckan, slog omkull sig inne i boxen så illa att vi misstäker att hon brytit höften/bäckenet! Hon skulle få prova att ha sele på sig för första gången, men när hon kom in i boxen fick hon panik och halkade omkull...Fy sjutton vad dåligt jag har mått, känns som om det var mitt fel eftersom det var jag som satte på henne selen. Hoppas verkligen ingenting är brytet...men hon har iaf bara blivit bättre och piggare. Idag (torsdag) gick hon nästan helt haltfritt på benet. Får se i morgon hur det ser ut. Hoppas, hoppas verkligen att det inte är nåt allvarligt...

Onsdag:
Träning...så trööött.

Torsdag:
DM-Match mot Alfta. Vi vann med 9-2! Otroligt skönt och väldigt rolig match att spela, men nu är jag slut i kroppen. Egentligen så var jag seg redan under spelet också, fötterna och vaderna värker och ömmar. Får se hur det kommer att gå på lördag då vi möter IBC Hernösand. Dom ligger näst sist i tabellen så vi borde ha goda chanser att ta tre på poäng...

I morgon är det äntligen fredag och helg igen...Längtar efter att få sova ut, utan att vakna av väckaklockan!
Det blir kanske Bålsta i helgen efter matchen..*smile*

*rock on*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0