Halloween...

Jag skriver inget inlägg om gårdagens bravader, jag låter fotografierna tala för sig själva *smile*
Men hursom helst så var det en lyckad och rolig kväll. Hoppas att alla tyckte det

Kolla in alla bilder från kvällen här:

HALLOWEEN



Jag, Emma och Frida!

Men det var gårdagen och nu är det dags för en ny vecka. Jag ser inte fram emot det över huvudtaget..har inget att se fram emot. Ska kliva upp 04.40 för att åka till Östersund på lunchtrav med Fröjdson i morgon *suck*
Och inte har jag nå vinterdäck på bilen än heller sen jag har varit väldigt oense med min far *suck*
Bara för att jag inte vågade köra bilen med sommardäck på glashala vägar med ett bälte som inte fungerar som det ska *suck*
Får se hur det går...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0