Mjölksyra...

Jag har mjölsyra från topp till tå, alla muskler. Ryggen värker, knäna gör ont, det strammar i vader å senor... Kan hålla på länge med att gnälla om hur sliten jag är, men det känns som om det är med all rätt!

Igår åkte vårat lilla lag upp till Sundsvall för att spela match. Vi var lite kort om folk vilket gjorde att Johan valde att låta backarna spela non stop...vilket betyde att jag och Jossan fick spela hela matchen!!
Vi gjorde två byten varje period. Så det blev inte mycket vila på dom där 60 minuterna. Tack och lov så backade deras lag hem väldigt mycket och föll in i vårat tempo vilket gjorde det lite lätter för oss att orka.

Trots att vi hade större delen av spelat så lyckade dom leda med 2-0 efter två riktiga skit mål. Båda kom när det var rörigt å grötigt framför mål. mer tur än skicklighet.
Efter 17 minuter lyckades jag spräcka nollan åt oss med ett skott från mittlinjen, och en minut senare slog Lillen i 2-2 sen var det klart i princip även om det stod 3-2 till oss länge.
När slutsignalen ljöd ledde vi med 6-3! Ännu en härlig seger!

Men vad sliten men är idag! Försökte springa av lite mjölsyra på träningen idag...vet inte om jag lyckades.

Förutom matchen så var helgen riktigt trevlig den också. Kristoffer och Lule kom upp på fredag kväll och stannade till Söndag. Massa film, god mat och trevlig sällskap...synd att tiden går så fort när man har roligt...

Måste nog sova nu om jag ska orka i morgon. Det kommer att bli en långdag på Bollnästravet, jag ska sela ut Steamer och Cowboy på tävling. Hoppas det går bra bara...

*rock on* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0