Ny lägenhet...

Wiii! Jag har första tjing på en lägenhet på Gärdet!

Har inte prata så mycket om det men jag har under den senaste månaden varit på jakt efter en större lägenhet och nu kanske jag har hittat den. En tvåa på Gärdet. Ska dit och kolla på den inom dom närmsta dagarna. Ser den okey ut så tar jag den...
Det var Hedhamre, Gärdet eller stan som gällde om jag skulle flytta. Skulle aldrig kunna flytta till exempelvis Framnäs eller Blomkransen. Dom platserna känns för avlägsna från allt jag vill vara nära.

Vi får se hur detta slutar...Nu ska jag ta tag i städningen i den lägenhet jag fortfarande bor i, som jag skjutit upp i flera dagar.

*rock on*

Lyssnar på: Volbeat - Mabellene I Hofteholder // Plumb - In My Arms // President Roadkill - This Is Going To Hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0