Storm Large...

Idag beställde jag en CD-skiva från internet...en CD-SKIVA! med musik på *hehe*
Jag minns inte sista jag köpte en skiva sist, det var nog Blink 182 sista album eller Angels and Airwaves första skiva...det är ett bra tag sen iaf.
Det är lite synd att det blivit som det blivit, minns hur kul det var med en nya skiva. När man tog av plasten, satte in den i cd-spelaren och lyssnade på alla låtarna medan man bläddrade igenom det lilla häftet...
Hade jag obegränsat med pengar så skulle jag utan att tveka köpa alla skivor jag vela ha, det är alltid roligare med orginalen.

Anledningen till att jag köpte en skiva den här gången är att jag inte lyckats fått tag på den på nåt annat sätt. Jag har letat överallt, ända stället att få tag på den verkade vara att beställa från USA, men det var så krångligt så det la jag ner...
Men så av en slump hittade jag den nu på Megastore! Lite glad jag blev!

Så för 115:- blev Storm Large Ladylike Side One min! *segerdans* Hoppas den kommer fort nog nu...



Where Is My Mind - Storm Large

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0