Fyrkantiga ögon...

Dom senaste dagarna har det blivit väldigt mycket tid framför Tvn...kanske inte så nyttigt men det kan inte hjälpas ibland.
I söndags såg jag Wall-E med Kristoffer. Jag måste säga att jag var lite skeptisk till att se den från början. Filmer som fått många priser och mycket beröm brukar inte vara så bra som man tror...men den här gången blev jag glatt överaskad. Det blev många skatt och även en del tårar...ja jag vet att jag är blödig *smile*
Den var så härlig rakt igenom, alla små detaljer här å där, en typisk Disney film.

Senare på söndag kväll, när jag kommit hem från Bålsta, tittade jag, Frida och Emma på Shutter. Fy sjutton vilken läskig film!
Egentligen så var det en dålig story som var lätt att lista ut på förhand, men vissa scener var väldigt otäcka. Dom sista tio minuterna var värst/bäst...japaner är ett otäckt folk! På film iaf, alla dom läskigaste filmerna är antingen från Japan eller så är det nån japan med.

Idag har jag kolla på ännu ett avsnitt av min favorit serie: The Hills Det är egentligen hemligt *hehe* Det är inte många som tror att jag följer den serien, men den och One Three Hill är dom enda serier jag följer slaviskt.
Spencer måste vara bland dom mest korkade och elaka människor på denna planet! Jag har aldrig hört honom säga eller göra nåt snällt överhuvudtaget...Det är mest tack vare honom jag följer serien, sen är det ganska roligt att se att dom har samma problem och intriger som en annan har i sitt liv, enda skillnaden är att dom har grymt mycket mer pengar...
Ikväll lär det juh bli några fler timmar framför apparaten. Ska försöka måla lite, det var längesen nu...då brukar det gå bäst framför tvn.
Önskar den här veckan kunde öka takten och ta slut snart...

*rock on*

Lyssnar på: Negativ - Dead As We // Regina Spektor - On The Radio // Finger Eleven - Good Times



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0