Wii...

Efter matchen igår så tröstade vi oss med öl, chips och tv-spelet Wii hemma hos mig. Jäklar vad roligt det var. Det var lätt den roligaste förfesten på länge!
Det var Emma, Frida och jag, senare dök Tomas, Emil, Urban och Micke upp. Vi delade då in oss i lag och spelade först bowling då jag och Emil utklassade dom andra *smile* Efter det spelade vi golf men vi körde nog aldrig klart den rundan för vi det blev dags att åka ner på stan.

www.pixbox.se
Inlevelsen var stor hos alla, synd bara att vi åkte ner på stan. Det var mycket roligare på förfesten. Nere på stan så var vi lite förvirrade om vart vi skulle gå någonstans men tillslut bestämde vi oss för att gå på Hela Huset Gungar på Folkan. Jag minns inte hur länge vi var där men vi hann köpa en öl iaf innan vi gick vidare. Vi gick först förbi Sport In där det var smockat med folk, värre än en sardinburk! Så vi gick vidare mot Tranan där det var Club 25 och coverbandet Sad But True skulle spela. Vi stannade där tills dom stängde. Det var nog minste med folk där men vi hade ganska trevlig ändå.
Efter några 5-6 så gick det att dansa på benet ganska bra *hehe*
Slocknade som ett ljus när jag kom hem och vaknade hyffsat pigg i morse. Så nu är det bara att ladda om för en ny vecka...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0