Lägenheten..

Här kommer några bilder på lägeneheten. Än så länge är det bara köket och badrummet som är klart. Laddar för att förhoppningsvis göra klart vardagsrummet i helgen, men känner jag mig själv rätt kommer jag ha så mycket annat för mig att det inte kommer bli gjort förän om två veckor *hehe*

Köket:
Är grymt nöjd med resultatet! Måste påpeka att jag har skruvat ihop bord och stolar helt själva *stolt*
Inte för att det egentligen var så svårt. Ikeas beskrivningar är juh gjorda så att en 5-åring skulle klara det.
Sen är det juh en annan sak om man har tålamod eller inte. När jag såg alla skruvarna till köksbordet la jag ner direkt, men efter att klivit över kartongen i två dagar samlade jag kraft och lyckades sen få ihop det utan några problem.

Så hela mitt kök går nu i rött, svart och vitt.
Inga tavlor och sånna prylar är uppsatta än. Håller på att måla en jättestor tavla som ska sitta ovanför köksbordet, om den blir bra..



Badrummet:
Köpte som sagt "trätrall" på Rusta och la in över det "äckel-grå-duschrums-klinkers-från-gymnastiksalen-i-mellanstadiet" golvet.
Pappa är juh händigast av alla så det blev kanon! Plus att dom extra centimetrarna hjälper mig att nå upp till spegeln. Alla är inte två-meters människor, men tydligen var dom som byggde lägenheten det...

Döskallarna fick följa med in i badrummet även den här gången *smile* Hade tänkt att strunta i dom från början...men det kändes inte som hemma utan dom, men bara jag fick upp dom på kaklet så kändes det genast mycket bättre! Fler kommer dom nog också att bli *hehe* Fick inflyttningspresent av Emma som bara bestod av döskalle prylar. Jag blev glatt överaskad!

Mer bilder kommer sen...I morgon är det äntligen helg!! Bara upploppet kvar nu...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0