Lila-feber...

Team Hanna vann!
Bollnäs vann!
Vi vann!
 
Jag tror att hela Bollnäs stod stilla under dom timmarna Körslaget avgjordes. Dom få som sa att dom inte var intresserade kunde inte ungå att märka vad som hände...

Hela Bollnäs gick i lila, överallt var det en hysteri över denna praktfulla färg.
Vi i Bollnäs/Hertsjö vela inte heller vara sämre och för att visa vårat stöd för Team Hanna målade vi oss lila inför matchen mot Ankarsvik. Det var lila nagellack, ögonskugga, eyeliner, krigsmålningar, pannband mm...


-[Linnea, Jossan, Fia och Jag]-
...fler bilder finns på Pixbox...

Jag vet inte om Ankarsvik förstod varför vi såg ut som vi gjorde, annars lär dom juh ha funderat *haha*
Vi vann matchen tillslut trots att dom ledde med 3-1 efter första perioden. Sen tog vi oss i kragen och vände och vann med 6-3. Jag lyckades inte göra nå poäng den här matchen, istället åkte jag ut 2 gånger! Dom var lite små och lätta att flytta på *hehe*

På kvällen satt vi hemma hos NiZse bänkade framför TVn. Alla röstade flera gånger. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att Team Hanna skulle vinna. Erik hade mer upp tempo låtar och jag trodde det skulle gå hem lättare ute i stugorna än Hannas lugna låtar, även om jag tyckte våran kör var mycket bättre, men tydligen tyckte fler som mig och Team Hanna vann överlägset!
Jublet var enormt i soffan!

Så himla kul och ett stort GRATTIS till Team Hanna!

*rock on*




Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej hon näst längst till höger, jobabr hon som dealer på tranan?? tycker att det som ut som hon som brukar lura mig på mina surt fördärvade pengar ^^.

2009-02-16 @ 01:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0