Gamla Foton...

Har hittade mängder med roliga saker nu när jag håller på att packar. Hittade bla gamla dagböcker från långt, långt tillbaka. Slutade skriva någon gång 2005...Det var med blandade känslor jag läste igenom dom, men överlag så var det kul.
Hittade även massa gamla foton. Bjuder på några st...


Jag tillsammans med Karl-Axel och hans häst Tor -1989?
På åkern utanför vårat hus i Rengsjö


Snöstorm på min födelsedag 14 MAJ -1995
Vi var och letade fram tefaten på vinden


Den allra första bilden på mig tillsammans med min häst Migge -1997
Kanske väldens lyckligaste tjej på bilden *smile*


Jag och Maria på Granbergs skolan dagen innan skolavslutningen i 9:an -99?

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0