Äntligen tillbaka på jobbet...

Efter en hel veckas semester var det måndag igen och åter dags för jobb. Jag tror jag är en av dom få som längtar tillbaka till jobbet.
Det var så underbart att se hästarna igen. Jag känner mig verkligen hemma i det där stallet! Det första jag gjorde var att puss på Mark och fläta in fingrarna i hans man, min darling.
Strax där efter sparkade Pine och Gurkan i samklang i boxdörrarna och talade om att dom också vela ha uppmärksamhet och vela gå ut. Steamer och Turbo var också på bra humör. Alla studsade ut genom dörrarna *smile*
Beates hund Herman var nog ändå den som verkade mest glad att se mig. Ibland har jag världens bästa jobb...



Steamer lyckades bli 3:a i loppet på Gävle samma dag också! Han skötte sig jätte bra trots att han var jätte nervös över att vara på en ny bana. Verkligen ett fall framåt, känns skönt med tanke på hur otroligt hårt vi jobbat. Hoppes verkligen inte att han blir såld bara *suck*

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0