Brännbolls Yran 2009...

Jag har ont i hela kroppen. Alla muskler värker. Jag har en sträckning i ena låret  efter all explosiv löpning och träningsvärk i magen efter alla skratt. Än en gång uppfyllde Brännbolls Yran alla krav. Det enda stora minuset var vädret på fredagen. Himlen öppnade sig verkligen och brännbollsplan bestod bara av vatten och lera, men efter en rejäl vurpa vid andra konan brydde man sig inte längre *haha* När våran första match var slut var det endast två stycken som inte var dränkt och täckt med lera.
Som tur var hade man tänkt till lite innan och tagit med sig extra skor och strumpor, vilket var skönt. Efter ett par 2-3 några öl så brydde man sig inte.
Jisses vilken stenhård helg!

Bilder från helgen:


Don Vitos Torpeder!



1) Erica och jag 2) Gabbe "The Nun" 3) Jag och Frida
4) Markus coola tröja 3) Vårat lagtält 4) Robin och Frida


-[Alla bilder på Pixbox]-


*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0