Iljungen, semester och fisketur...

Jag och Kristoffer spenderade fredagen uppe i Iljungen, i min familjs sommarstuga. Planen var att bada tunna, men den läckte fortfarande som ett såll. Trots att pappa jobbat med att fylla den i  en vecka. Så vi fick nöjas med att ro långdrag.
Två små abborar fick vi nöjas oss med. Emma och Jonte kom förbi en sväng på motorcykeln. Imponerade att dom hittade, fast jag smsade en grymt bra väg beskrivning också *hehe*

På lördagen åkte vi hem och gick på Tranan där Doka och Inmoria spelade. Hela helgen var trevlig och bra. Nu har man semester en vecka.
Trodde det skulle bli en seg vecka, men nu verkar det bli tvärtom. Dagarna kommer inte räcka till. I morgon åker jag upp till Hudik och hälsar på Celie, sen tänkte jag åka ner till Kristoffer och sen är det Rockweekend i helgen...Vill nog helst gå torsdag men verkar bara bli fredag. Blir nog skoj. Ingen sommar utan festival!!






By the way...Vårat lag i brännbolls yran i år heter: DON VITOS TORPEDER *yääääs sir*

"leave the gun, take the cannoli"
*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0