Födelsedagspresenter...

Jag har införskaffat lite nya saker för dom födelsedags pengar jag fick. Det finns några fördelar med att fylla år *smile*

Jag skickade efter från Net on Net på internet och fick sakerna på 2 dagar! Det är schyssta puckar.
Köpte bland annat ett "Ritbord" som jag trånat efter länge.
Hoppas på att kunna göra några schyssta illustrationer med hjälp av den, men som det känns just nu tar det ett tag att vänja sig vid den.



Sen köpte jag en ny digitalkamera sen min gamla drunknat i en öl *R.I.P*
Tänkte att jag skulle köpa en billig i fall att den gick samma öde till mötes. Så jag hittade den här för strax över tusenlappen med precis alla funktioner jag vill ha! Det blev en Kodak EasyShare Z861215.
Framför allt är den bra på att fota motiv i rörelse och i svag belysning.
Vilket betyder: Konserter, hästar och innebandy *smile*
Fanns även bra inställningar för att fota människor, plus en helt underbart enkel inställning för att fota panorama!

Det enda problemet är att jag antagligen kommer vara för rädd om den här kameran för att släppa med den på fester.. Måste kanske köpa en till som jag inte är lika rädd om. Får se hur jag gör..
Just för tillfället är jag nöjd

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0