Kluven och lätt förvirrad...

Det är så jag känner mig just nu.
Så hektisk som den här veckan har varit kommer resten av maj också vara. Jag hinner verkligen inte med längre!
Det är så frusterande.

Fick jätte bra nyheter igår iaf: Min älskade Turbo Tyson kommer tillbaka! Han kommer redan i helgen från Åke Svanstedt.
Det ska bli så otroligt kul att se honom igen. Jag har redan funderat på att följa med till Rättvik och hämta honom..Men får nog stå ut med att vänta till på söndag eller måndag.


Turbo på V75 i Årgäng
Det blev en 2:a plats balom Samuraj F.
En jätte rolig resa!

Plus att jag har ändrat om lite i min önskelist till min fördelsedag:
1)Turbo
2) Pengar till en ny bil
3) En ny digitalkamera
4) Biljett till Metaltown

Fast egentligen skulle jag kunna göra min önskelista oändligt lång. Men för Turbo skulle jag kunna offra mycket, utan att tveka!

I morgon eftermiddag åker jag till Bålsta över helgen, så är det tänkt iaf, men jag har en klump i magen... Det är så mycket som händer, osså hade jag vela jobbat den här helgen istället för nästa eftersom jag fyller år..Sen har vi avslutningsfest med innebandylaget på lördag som jag också missar..
Önskar jag kunde vara på flera ställen samtidigt, jag hatar att välja!

Vi får se hur den här helgen slutar...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0