Lövet Cup, förluster och Sjätte Tunnan...

Formen var verkligen katastrofal på vårat lag i helgen! 1 vinst på 3 matcher räckte inte till nåt slutspel, tyvärr.
Har formen varit bättre är jag säker på att vi tagit oss till final!

Dom som vann damernasfinalen förlorade vi emot i gruppspelet i en jämn match som slutade 2-1...Har vi bara orkat dom sista ynka minuterna så har vi vunnit den matchen, och gått vidare.

Det var väldigt surt! Men just nu är jag helt slut i kroppen och det känns som om alla muskler blöder. Orkar inte skriva nån utförlig rapport, får läsa resten på PIXBOX och spana in alla bilder.

På lördag kvällen åkte jag och Emma in till Stockholm och träffade Kristoffer, AD och Julia. Vi gick då på Sjätte Tunnan inne i Gamla Stan. Otroligt mysigt ställe med ännu godare öl! Smakar ljuvligt!
Vi hade sagt en öl, men det blev några fler.. *smile* Hela kvällen var jätte trevlig.
Vid tolv skildes vi åt inne på Centralen där alla skulle åt olika håll.
Jag och Emma var på väg att ta fel linje på väg hem men som tur var upptäckte Emma det i sista stund, eller vi hade valt rätt linje men den gick åt fel håll...Så vi fick gå ner en trappa så vi hamnade rätt. Otroligt att hon hade hjärnan med för en gångs skulle *hehe*

Klockan sju klev vi upp på söndag morgon och innan klockan slog tio var vi på väg hem igen...som sagt var det jävligt surt! Usch vad trött och på dåligt humör man var. Hade varit bätte att stanna på hotellet. jag hatar att förlora! Men det var iaf en jämn match. Det är lättare att förlora mot ett bra lag och när man vet att man slitit häcken av sig...
Fast bortser man från alla förluster var det en jätte trevlig helg.





*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0