Mohawk...

Helgens frisyr:

Min Mohawk

Inte världens bästa kort och sen är den är lite "låg". var mycket högre från början. Tog kortet dagen efter att jag gjort den, vilket betyder att jag både varit på krogen och sovit med den, men den ser helt okey ut ändå *smile*
Tack vare YouTube har jag lärt mig göra massa nya coola frisyrer! Var helt överlycklig när jag hittade en video på hur man gör en tuppkam.
Inte var det speciellt svårt heller, tog ca 25 minuer. Hade nog gått fortare om jag haft en bättre hårspray och inte behövde springa och leta hårnålar överallt.
Blev grymt nöjd när jag var klar! Ska absolut göra den här frisyeren igen!
Eller nästa gång kanske jag provar att göra en Lady Gaga rosett *haha*



MissChievous Mohawk

Nu ska jag bara försöka tvätt ur all hårspray och reda ut hela håret. Får se hur det går...

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt som fan!



Lite lätt avundsjuk på långt hår... attans

2009-05-13 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0