Motorcyklar, födelsedagar och åldersnoja...

Onsdag kväll...bara några timmar kvar till min födelsedag. Om jag inte minns helt fel föddes jag på kvällen, strax efter klockan åtta, men det kan ha varit lillebror också...

25, tvåa femma...

Känns som om det är galet mycket. Egentligen är det inte det som stör mig, utan hur fruktansvärt fort det gått att komma hit. Åren har passerat med ljusets hastighet. Hur ska jag hinna allt innan jag dör?

Firade med familjen ikväll iaf. Mamma bjöd på Strand Restaurangen. Åt Mozzarella fylld fläskfilé som smakade ljuvligt och en banasplit till efterrätt.
Fick en del presenter också. Skulle ha lagt upp en bild men min kamera är juh fortfarande död *snyft* Måste köpa en ny för mina födelsedagspengar. Fick bland annat möbler att ha ute på balkongen, som jag nu har skruvat ihop helt själv. Jag är lite händig iaf! *lite stolt*
Blir mer firande med kompisarna i helgen, sen smäller det stort den 13 juni då jag, Frida och Emma ska ha en gemensam födelsedagsfest!

I söndags fick jag en fin present av Kristoffer *smile* Jag fick åka motorcykel! Som jag har tjata att han ska skjutsa mig, men när det äntligen blev dags blev jag väldigt nervös. Det är inte stor yta man har att sitta på där bak! Sen att inte ha någon större kontroll över situationen var också obehagligt.
När jag väl var på höll jag i mig allt vad jag kunde. Första gången han gasade upp ordentligt glömde jag bort att andas. Jag tror inte jag vågade titta heller..
 Efter ett tag började iaf 90 känns som en behaglig fart och jag kunde börja slappna av och njuta av turen. Han körde mjukt och bra, för det mesta iaf *hehe* På vägen hem körde vi ut på E18...där gick det olagligt fort en bit. Håret piskade på ryggen och det kändes som vinden ville slita en i stycken. Adrenalinet flödade genom kroppen. 190 stod mätaren på...
Det var otroligt roligt men jag kommer nog aldrig skaffa mig en egen hoj. Cykel, bil och häst får räcka för att ta sig fram.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0