Vem FAN har snott Fuxen!



Vem har tagit min älskade Fux?
Igår tog jag ut den på premiärturen till Tranan. Första gången i sadeln sen den haft vintervila. Där låste jag den precis utanför entredörren. Är helt säker på att jag låste bakhjulet sen det inte går att ta ur nyckel ur låstet förän man har låst, och nyckel ligger in min ficka...
Såg att cyckeln stod kvar vid tolv när vi var ut och tog lite luft..sen efter det har den försvunnit *Grrrr*
Så nån jävla idiot har burit iväg på min Eldfuxen!
I morse när jag åkte till jobbet cirkla jag runt i centrum för att se om jag kunde hitta den någonstans, men inte.
Så om nån ser en metallic röd cykel med svarta däck, grå sadel och pakethållar som ser bortsprungen ut: Hojta till.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0