Halloween 2009...

För somliga som mig är det här årets festhelg! Alla bilder finns som vanligt på PIXBOX
Det var verkligen en kanon kväll! Allt flöt på så bra och alla hade roligt.

Aldrig tidigare har jag haft så mycket rosa på mig som då!

Fan vilka grymma festfixare vi är! Borde börja jobba som det *smile*

The Ghost Crew!

F,v: Jag, Frida, Erica, NiZse och Emma

Orkar inte skriva mer just nu. Helt slut efter tre dagars festande, Rise Against konsert, festfixande, städande och en avslutande innebandymatch.

Kroppen värker, det kostar att ligga på topp!

 

*rock on*


Kommentarer
Postat av: Linda

Shit va snygg du va sara! Daphne eller hur?:D

2009-11-05 @ 14:12:48
URL: http://lmn83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0