Inget liv utan musik...


Wheels - Foo Fighters

"Know your head is spinnin'
Broken hearts will mend
This is our beginning
Comin to an end

Well, you wanted something better man
You wished for something new
Well, you wanted something beautiful
Wished for something true
Been lookin for a reason man
Something to lose
When the wheels come down (When the wheels come down)
When the wheels touch ground"

Ibland när livet verkligen suger stenhårt och det endast finns mörker runt omkring så kan en låt få allt att kännas bättre. Jag kan inte säga vad det är som gör det, varför man känner sig uppmuntrad. Kanske är det positiva minnen, en passade textrad eller bara ett gitarrsolo.

Det var inte längesen jag var nära botten, det såg väldigt mörkt ut ett tag...Så kommer man till den punkt då man måste välja om man tänker fortsätta neråt eller börja klättra uppåt igen.. Så hörde jag låten Wheels med Foo Fighter...Plötsligt kändes det som om jag fick ny energi.

Skulle aldrig klara mig utan musik!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0