Ny gaddad...

Min nya tatto!!

Wiiiiiiiiiiiii! Äntligen!

 

3 timmar har jag tillbringat i Söderhamn i dag hos Sofie på Does It Hurt?!

Var väldigt nervös innan, eller nervös är egentligen fel ord..Spänd och förväntans full är nog rätt ord. Sofie var verkligen kanon och timmarna bara seglade iväg.

Jag hade ritat upp en skiss på hur jag vela ha det som hon sen la till lite skuggor och sånt på. Jag är grymt nöjd med resultatet. Den kommer att blekna när den läker och bli mer grå. Den är inte klar än, den undre delen fattas fortfarande.

Efteråt när jag kom ut från studion fick jag en sån grym energi/adrenalin kick så jag nästan skakade och inte kunde sluta le. Hade jag kunnat skulle jag ha hjulat ner för gatan!

Har ca 1-2 timmar kvar på armen nu..hade helst vela tatuera klart i morgon redan! Hoppas på en tid så fort som möjligt. Plus att jag vill ha 17 till tatueringar också *haha*

Funderar allvarligt på om det inte vore nåt för mig... Tatuerare alltså *smile*

Idag var en bra dag, trots snön...

 

*rock on*


Kommentarer
Postat av: Erica

Nice, måste få se den live snart! Hur snygg som helst! Jag vill också ha en ny tattoo!

2009-11-06 @ 14:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0