Hårt liv...

Tisdagen har redan sprungit förbi..
Måndagen sprang förbi och lika så helgen...

En kort sammanfattning:
Fredagen innebar ännu ett pyjmas-party i Alfta. Skrattar så tårarna sprutar och får kramp i magen när man är med dom där. Käkade pizza och kladdkaka med grädde och hallon. Löövley? JAA!
Filmerna blev Disturbia, Blood and Bone och sen somnade vi till The Skulls.



Lördagen började med kladdkaka till frukost! Vi hade glömt att frulle kvällen innan, men det smakade jätte gott, även om det kanske inte var så nyttigt *hehe*
Sen bar det av till Bollnäs för att ladda inför Hoffmaestro & Craa på Tuppens. Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig. Ibland blir jag så orolig för vad minna vänner pysslar med..
Hur som helst kom vi till Tuppens och röjde tills dom stängde. Som vanligt hade jag ingen lust att gå hem när klockan blev då. Har juh kommit in i andra andningen då!

Hur som helst så kom vi ut därifrån och började gå hemåt..Efter en bit skulle jag rida på Niklas rygg av nån anledning, gissar på trötta fötter, vilket slutade med att han tippar framlänges efter en bit och jag gör en kullebyta ner på marken. Hinner ta emot mig men ena axeln slår i lite hårt...samma axel jag gjorde illa måndagen innan..

Tänker inte mer på det förän vi kommer hem. Har ruskigt ont i armen och kan knappt röra den..somnar iaf gott till slut, väldigt sent eller tidigt hur man nu ser det.

Söndagen var en skön dag i solen med ett gäng sköna grabbar uppe vid Bollevägen. Det enda som förstörde var armen, gjorde så ont! Som vanligt söndags film i Alfta. Ingen orkade ta tag i att fixa nån ny film så efter mycket diskuterande föll valet på Eragon. Jag vill också ha en drake!

Måndag börjde med en hel del smärta. Var nära att åka in på sjukhuset men bestämde mig för att rida Mark först.. Gick bra tills han la på en tvärnit så jag var tvungen att ta emot mig med händerna mot hans hals: då small det till i axeln så det nästan svartnade för ögonen. Arg blev jag på honom tills jag plötsligt insåg att jag kunde röra på armen igen! Helt sjuk..någon ting måste ha legat fel som hoppa tillbaka på plats. Var tvungen att klappa Mark lite *haha*

Så nu är det Tisdag, armen gör fortfarande ganska ont, men jag kan iaf röra armen åt alla håll utan problem. Får se hur den här veckan fortsätter...

*rock on*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0