Påsken kom och gick...

Såå löövley att vara ledig tre hela dagar i rad!

Efter som det var påsk var valet av frisyr lätt: Tuppkam! Blev en hit!
Måste börja göra fler frisyrer och inte bara ha utsläppt hela tiden. Längesen jag hade uppsatt när jag fick ut.
Det braiga med en här frisyren är att den håller till dagen efter också! Bara fluffa upp den lite så ser den som ny ut *hehe*
Bilden tagen på söndag morgon:

Såg lite trött ut, och jag hade tråkigt, så det photoshopade vi bort *hehe*

Fredagen tillbringade jag i Hudik, det blev ingenting som jag hade tänkt mig men trots allt kaos blev det trevligt till slut.. På lördagen var jag tillbaka på hemmaplan igen. En trevlig det också kväll utan några större överaskningar, tyvärr..

Några andra "fylle-bilder" från lördagkvällen, innan Tranan:






Ikväll blir det premiärgrillning och bio, kan det bli bättre? Joo kanske lite *suckar och drömmer sig bort..*
Måste försöka skriva ihop några fin rader också..Gör klart det ikväll, punkt slut. Tillbaka till verkligheten.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0