Awesome PENDULUM...

För all bilder besök: PIXBOX

  



Hemma efter ett intensivt dygn i Stockholm, även om jag gärna röj ännu lite till *haha*
Konserten med Pendulum var på Berns Salonger. Jag hade aldrig varit där och blev väldigt imponerad av hur vackert det var med stora kristallkronor och guld.
Jag och Frida lyckades hitta jätte bra platser så vi såg hela scenen! Inte så långt ifrån heller så jag var jätte nöjd.
Pendulum är ett band man måste se för att förstå. Så mycket häftigare och bättre live!!
Energin som fanns i salen skulle nog kunna värma upp STHLm en vinter!
Vi hoppade, dansade, jublade och sjöng.
Hade kramp i vadmusklerna efter halva konserten! *haha* Jag förstår verkligen inte hur Ben Voice orkar härja runt på scen så som han gör en hel konsert. Lär ha en grym kondition! Hopp hur högst som helst kan han också..
Mitt i alltihopa dyker Anders Fridén, sångaren i In Flames (som både jag och Frida älskar), upp. Pendulum feat In flames i Self vs Self! Det var hur häftigt som helst, vi blev överlyckliga och jublet tog aldrig slut! Vi hade hoppats på det men blev ändå överaskade.
Efter många bra låtar så tog kvällen till sist slut..
Jag var så exalterad när jag gick ut därifrån så det nästan kändes som jag var full.."High on Life"
Önskar jag kunde gå på konserter varje vecka...


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Konserten var så jäkla grym, amazing! Som du säger - man måste se dem för att förstå dem. Jag hoppas dem kommer tillbaka väldigt, väldigt snart!

2010-12-22 @ 09:26:46
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja jag lyckades hålla armen så långt bort från de mest galna. ;D Kommer fler videos successivt i bloggen!



Jag önskar jag kunde ha sett dem i somras men hade inte råd att åka bort dit. Men jag är riktigt glad över att jag faktiskt fått se dem över huvud taget, har väntat i 5 år!

2010-12-22 @ 18:01:09
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0