Hardcore Superstars...

Jag har en biljett till dom kommer på Tranan i Januari!! *Wiiiihoo*


Passade på och köpte en ikväll när jag var dit på 25:- med gänget!
Folk får säga vad dom vill om Tranan men det är ändå hemma, I like it. Så härligt att sitta med massa goa vänner runt om sig, så det var en riktigt bra kväll. Var precis det här jag behövde. Massa ny energi.
I morgon så är det pulkaåkning som gäller med valfritt åkfordon! Gissar att man kommer vara helt slut sen på kvällen då *hehe*
HS har gjort så många bra låtar men en jag aldrig lyckats "lyssna sönder" är den här, blir alltid på strålande partyhumör av den!
Har varit kär i Jocke sen jag var 13-14 år *haha* Han ser fortfarande lika bra ut!



"I don't know what is in my head
But if it's good then I don't mind
The liberation of my life is what I want and what I need"


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ahaa du ska gå på tranan då du alltså, jag tänkte iaf gå och se dom på tuppens ja ;) Jag var ju också på tranan och åt igår, men inte såg jag dig!

2010-12-30 @ 10:47:39
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0