Mera fotografier...

Idag framkallade jag den sista bilden för våran Analoga fotokurs. Sista uppgiften bestod av att scana in ett foto och leka lite med den i photoshop.
Orginal:                                               (fotat förra veckan med en Pentax, ca -15grader i Sundsvall, spegelvänd)

Sundsvall on fire:


Känns skönt att snart vara klar med ännu en kurs! Har lärt mig massor av nya saker på väldigt kort tid. Allt från att framkalla negativen till kopieringen i mörkrummet. Riktigt kul att hålla på med fotografering igen.

Ska sätta mig och måla nu. Börjar inte förän klockan ett i morgon vilket känns lyxigt värre!
Idag har varit en bra dag annars, ångesten har hållit sig borta. Känner ett lugn just nu, det löser sig på nåt vis. Jag har fortfarande tid på mig att bestämma mig vad jag ska göra och vart jag ska ta vägen "in the future"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0