Min helg i bilder...

Fredagen innehöll skola och innebandymatch. Förlorade matchen och konstaterade ännu en gång att man inte kan spela innebandy i Hernösand. Dom borde satsa på brottning istället. Tar dom nästa gång istället..
En bild på min skulptur från skolans formlektion, indränkt i latex:



På lördagen hann jag med, förutom att leka modell, att bakade en hel uppsättning Lussekatter, otroligt nog så smakade dom bra också *haha* Första gången för min del sen lågstadiet? Kvällen avslutades med pizza, fotboll och allmänt chill i trevligt sällskap.


Söndagen bar det av mot Timrå och Sörberget.
Stin står bakom vårat överfulla bord på Julmarknaden i Sörberget. Ruskigt kallt var det men fina pengar till lagkassan iaf. Imponerad av hur duktig alla i laget är på att baka och fixa. Speciellt Angen och Linn som tom gjort jätte fina tvålar.

 

Hemma nu och försöker få upp värmen igen. En vecka och två dagar tills vi får jullov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0