Modell för en dag..

<--Min svin dyra fotomodells bild!

Det är resultatet efter en halv dag som fotomodell. Är rätt besviken, det var kul men inte mer.
Trodde jag skulle få känna mig som en Millondollar baby men så blev det inte.

Vi kom dit strax efter klockan fyra, dom sa då att det kunde ta ca 3 timmar för allt..
Men nästan direkt fick vi sminkas...

Trodde jag skulle få lära mig något nytt i make upstolen men hon la precis samma make up som jag brukar ha, fast mycket mindre. Svart och rött.  Jag hade mindre smink på mig idag än vad jag har på en måndag morgon..ångrade att jag inte sa till att hon skulel lägga på mer eller att jag inte hade med mig eget smink..


Plåtningen var kul, på sex olika stationer vi fick inta olika poser.
Då kände man sig rätt snygg iaf. Blev så nöjd när fotografen frågade om vi vela ha fläkten! *haha*
Sen när det var klart fick vi sätta oss och vänta på att titta på bilderna...

Efter ca 30 minuter fick vi komma in och titta på dom. Det var kanske 4 bilder av mina som var bra, resten var crap. Såg jätte trött ut på flera bilder! 
Tog tid på mig innan jag bestämde mig för Carola bilden. Fanns bättre bilder, men dom såg lite för enkla ut, foton jag kan ta utan problem själv i tex skolans studio..
Nizse var också med, hon fick några fler bra bilder. Hon valde en bild när hon låg ner mot en spegel, som verkligen blev jätte läcker. Hennes ögon och leende var jätte fint.

Men dyyyyrt var det! Har ångest över att jag köpte den här bilden, inte precis vad jag egentligen har råd med den här månaden men ett roligt minne iaf. Kul att ha och kolla på när man är 80 som någon sa.

Allt som allt var det en kul grej iaf...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0