Mycket snö blir det...

...Hemma i Rengsjö...



Den bara fortsätter att vräka ner! Helt sanslöst. Det har snöat konstant sen i torsdags med bara några korta uppehåll. Vackert blir det men jag hoppas det har slutat till i morgon när jag och Frida ska åka till STHLM. Känns inge kul att försöka ta sig fram på E4an i det här vädret..Tur vi åker buss och slipper köra själva iaf.
Ser fram emot en hela dag av shoping och Pendulum konsert! Hoppas hitta dom sista julklapparna. Vet redan vad jag ska handla, måste bara hitta dom..

Något trött nu sen igår då det blev utgång på Sport In och röj till Senate Of Prevail 
Såg inte så mycket av Enas och dom då det var flera ur publiken som vela leka rockstars och stå på scen men det var kul ändå.
Saker och ting har förändrats när jag varit borta fast ändå inte..Har lärt mig att mitt gamla "hood" fått flera enkelriktade gator! Bollnäs som knappt haft en enda *haha* Dom flesta männsikor var dock sig lika, inget nytt på den fronten, men det var kul att träffa folk man inte sett på väldigt länge, ett år, ett halv år. Helt sjukt hur fort tiden bara flyger i väg.
 Ska packa väskan nu och fundera på om jag orkar palla mig in till Bollnäs igen i all snö, eller om jag ska chilla hemma..
Planerar att hinna med att åka Snowracer i veckan också, om vi överlever resan till huvudstaden första..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0