Så var jul över...



Den kom och gick utan att någon anmärkningsvärt hände. Glöggen och skinkan smakade precis som dom skulle, paketen delades ut och öppnades, vi gick på Tuppen och röjde, vaknade upp till en snöstorm som gav oss 50 cm nysnö.
Ingen jul som går till historieböckerna alltså. Jag hade gärna vela att det hände nåt utöver det vanliga, men det är fel att klaga. Huvudsaken var att alla var med och var friska och pigga.

Nu laddar vi för Nyår! Men först en vecka med jobb..

Idag har jag ridit så hästarna har fått plogat för att ta sig fram och jag släppat fötterna i snön! Rider inga ponnisar precis *haha* Crossen och Molle är över 160cm i mankhöjd. Skrattade så jag trodde jag skulle trilla av!
På eftermiddagen körde jag Aloxe, provade ett nytt bett på honom, han blev som förvandlad! Gick på tömmen och låg så fint i handen. Var en riktigt härlig dag på jobbet!

   

Alla bilder på mitt "Jullov" kommer hamna på PIXBOX, som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0