Bubbel, Relax och Party...

På lördagen tillbringade vi flera timmar i Relaxavdelningen på Sporthallen. Så himla skönt att få bubbla, umgås och dricka öl.. var ut och slängde oss i snön en gång också *hehe*

Efter det gick nästan alla på Picasso och käkade innan vi fortsatte festen hemma hos mig. Jag vet inte hur många vi var exakt men vi har nog aldrig tidigare varit så många i min lägenhet på en och samma gång iaf!
Bilder från i lördags (NiZses bilder):

 

Dagen efter var inte lika rolig: chips, burkar och glas över allt. Tur att man fick lite städ hjälp av Frida och Einar.

Trots en sen kväll, somnade strax efter fyra någon gång, vaknade jag utvilad och ladda inför söndagens match. Det blev seger igen: 7-2!

Börjar känna att formen är på väg tillbaka på plan, känns skönt. Lita massage så blir det här bra *smile* Nu leder vi serien igen!

 

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0