Från 7:e himlen och ner...

Fan fan fan *suck* Så less på livet...

Det enda som varit bra den här helgen var att Turbo slutade trea ännu en gång i fredags. 13 500:- fick han för det. Han är duktig min pärla. När han försvinner så slutar jag med hästar...

På lördagen åkte vi till Sollefteå och lirade innebandy. Trots att vi vann matchen med 13-4 så kändes det inte som en seger efteråt...vet inte varför. Är bara less och har inget sug att spela längre. Känner mig helt ur form. två utvisningar lyckades jag dra på mig också *suck*

Efter det gick vi på Tuppens, inte så mycket folk men jag fick äntligen dansa. Längtat efter det. Allt var rätt kul tills det blev dags för den sista halvtimmen.. Mitt hjärta fladdrade då upp till sjunde himlen innan det föll handlöst ner och gjorde ett magplask på källargolvet...Det ligger nog fortfarande kvar vid stora baren *suck*

Att de alltid ska vara så komplicerat med känslor...sitter å lyssnar på depprock nu och tröstäter godis.
Söndag eftermiddag och jag vill inget hellre än att bara försvinna iväg någonstans. Jag måste ha semester..

Alone - Heart

Från 1987, ett av världens grymmaste band!



*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0