Pulkaåkning...

Ikväll åkte jag, Erica, Frida, Gugge och Källänge till Nabban i Alfta och åkte pulka! Jäklar vad kul det var! Man blev som barn på nytt, även om jag inte är så vuxen annars heller *hehe*
Jag hämtade min gamla snowracer från Rengsjö, den är i princip lika gammal som mig! Vilket glid det var på den, kom ända ner på isen.
Mellan åken så grillade vi Tillmans korv och myste runt elden. Snön singlade fint ner runt oss, men på slutet tror jag alla hade mer snö innan för kläderna än var det var på backen *smile*

Perfekt en tråkig tisdag som denna. Nu blev man på bra humör igen, trots många dåliga nyheter. Vänner är bra att ha ibland*ler*

Hade kameran med men tyvärr tjurade den i kylan och det blev inte så många bilder, och dom 4 gruppbilderna vi tog försvann pga det kassa batteriet *sucka* Hoppas det blir fler gånger.





*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0