Helg och Spökhus...

Jag hinner knappt med mitt liv! Varför går tiden så otroligt fort? Redan tisdag...

Om nån missade det så vann vi mot serieledarna Ankarsvik i helgen med 6-0!! Helt underbart skönt, men det var en tuff match trots dom siffrorna..
Helgen i övrigt var helt okey: Engmans Kapell på fredagen och M.I.D på lördagen. Hände inget utöver det vanliga, eller jo det gjorde det ju! När Johan skulle skjusta hem oss från Tranan på fredagen sa han att han skulle ta en "genväg" och började köra ut ur stan, mot Kilafors, totalt fel håll...Vi försökt lista ut vad han höll på med, utan att vara i närheten...Inte förän vi svängde av vägen in på en mindre grusväg förstod vi vart vi var på väg: SPÖKHUSET!

Jag har varit där en gång tidigare och även då klev jag inte ur bilen! Efter alla skrcäfilmer har man lärt sig ett och annat. Det finns jätte många historier om det där huset, tex man får bara gå in om dörren är öppen, gå inte upp på vinden osv..
Dock har jag aldrig hört att det hänt något övernaturligt där, mer än att folk blir livrädda, men varför leka med elden?
Önskade dock att jag haft kameran med mig. Hittade inga bra bilder på det på internet...Huset ser verkligen ut som hämtat ur en skräckfilm! *ryser* 

Det var skönt att komma hem tillslut iaf *smile* och Johan jobbar tydligen där ute och behövde en häftpistol..

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0