Innebandy, lagfest och lite till...

Bilder från lördagen:
Lirade match mot Sunsvall Ungdom. Spelade som kråkor men vi vann med 7-3 iaf! Och jag gjorde ett assist.
Det märktes å kändes att jag varit sjuk. Inte alls nå tryck i benen och ännu sämre bollkontroll än vanligt. Tur att vi är bättre fast vi spelade dåligt.
Efter matchen firade vi seriesegern och matchen med skumpa och pommac!


På kvällen blev det lagfest hemma hos Klingan. Där det sjöngs Singstar och spelades kort. En jätte trevlig kväll som slutade mycket senare än vad jag räknade med. Hamnade på Tranan med Jossan och var kvar till tryckarna började vid två. Sen somnade jag efter fem och väckarklockan ringde halv sju! Det kostar att ligga på topp *smile*
Men roligt var det!

Alla bilder komemr från Åsa:)

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0