Paranormal activity och totalt livrädd...

I natt sov jag med lyset på, i soffan framför tvn där Kenny Starfighter rullade. Herrejävlar vad rädd jag var att somna!

Innan det hade vi kollat på just Paranormal Activity. det är verkligen inget för den med svagt hjärta eller dåliga nerver! Den skrämde verkligen livet ur oss iaf. Så obehagligt när man aldrig riktigt vet vad som kan komma att ske och man sitter och skrämmer upp sig själv..

Men till det som nästan skrämde mig till tårar:
Efter att Erica släppt av mig hemma strax innan midnatt gick jag runt i lägenheten och donade lite, vattnade blommor och så. Kom på att jag glömt mattorna på balkongen och gick ut för att hämta dom. Sen gick jag tillbaka till köket..
När jag kom till hallen ser jag hur ytterdörren står vidöppen!!!

Jag blev totalt iskall och kunde inte andas...var det nå här? Hade det varit nån här? Mänskligt? Andar?
Det var så det började i filmen..Blev helt knäsvag och slet upp mobilen för att ringa till Erica. Var helt panikslagen när jag pratade med henne. Låste dörren och kände på den 1-2-3-4 gånger så jag var säker på att den var låst.
Efter det gick jag runt lägenheten och kollade varenda skåp och vrå! Tillslut började jag lugna ner mig och vi kom på att jag inte stängt dörren ordentligt och att den gick upp när jag öppnade balkongdörren, jo så måste det ha varit, hoppas jag...

Ja jag är väldigt lättskrämd men det där var otroligt obehagligt. Får se om det går bättre att sova i natt...

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du kan sova bättre i natt! =) Inge mer skräckfilm för oss

2010-01-07 @ 22:32:19
Postat av: jossan

oo den filmen ska jag se ikväll!:) hoppas den är lika läskig som alla säger att den är:p

2010-01-08 @ 10:03:35
URL: http://jossanelversson.blogg.se/
Postat av: jossan

japp det gjorde vi. hualigen! vågade inte ens ha fötterna nere på golvet för va så rädd att något skulle ta tag i dom:)

2010-01-10 @ 11:29:57
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0